Loan For Study
 Home About Us Privacy Policy Contact Us Site Map

Privacy Policy

We provides information about student loan, college loan and related topics. The mostly material and texts published on www.college-loan-consolidation.50webs.com are only for informational purposes. All texts are licensed under the GNU Free Documentation License.
We use third-party advertising companies to serve ads when you visit our website. These companies may use information (not including your name, address, email address, or telephone number) about your visits to this and other websites in order to provide advertisements about goods and services of interest to you. If you would like more information about this practice and to know your choices about not having this information used by these companies, click here.

Politique de confidentialité

Nous fournit des informations sur des prêts étudiants, prêts des collèges et des sujets connexes. Le matériel pour la plupart et textes publiés sur www.college-loan-consolidation.50webs.com sont uniquement à titre informatif. Tous les textes sont sous la licence GNU Free Documentation License.
Nous utilisons des sociétés de publicité tierces pour diffuser des annonces lorsque vous visitez notre site Web. Ces compagnies mai utiliser l'information (qui n'inclut pas votre nom, adresse, adresse courriel, numéro de téléphone) concernant vos visites à toutes les autres sites afin de fournir des publicités sur des biens et services d'intérêt pour vous. Si vous souhaitez plus d'informations sur cette pratique et de connaître votre choix de ne pas avoir cette information utilisés par ces entreprises, cliquez ici.